Nie od dziś wiadomo, że każda działalność skierowana do klienta wymaga posiadania reklamy. O ile w działalności e-commerce reklamą jest storna internetowa, tak w biznesie skierowanym do klienta „z ulicy”, fizyczny szyld jest po prostu niezbędny.
czym zatem jest szyld reklamowy?
Jak podaje wikipedia , jest on tablicą lub urządzeniem reklamowym, umiejscowionym na nieruchomości, w której prowadzona jest działalność. Rozwijając pojęcie, jest więc informacją kierującą klienta we wskazane miejsce. Zatem pełni funkcję informującą gdzie nas znaleźć.
Oprócz informacji kierującej klienta do naszego punktu, szyld jest też swoistą wizytówką naszej firmy. I właśnie to jest jedna z istotniejszych funkcji, o której należy pamiętać. Reklama może budzić różne emocje i odczucia, warto by Twój szyld nie był przypadkowy.
ile kosztuje szyld reklamowy?
Mnogość barw, tekstur, kształtów pozwala na niemal nieograniczone tworzenie reklam. Zazwyczaj tym co nas ogranicza jest budżet klienta, dlatego warto od tego zacząć. Zadaj więc sobie pytanie jakie środki możesz przeznaczyć na nowy afisz reklamowy. Pamiętaj, że estetyczną reklamę można wykonać zarówno za 1000 zł jak i za 6000 zł. Oczywiście nie tracąc na jakości i wyglądzie. Na cenę wpływają głównie: podświetlenie i forma reklamy. Zatem z większym budżetem zdecydujesz się na podświetlane litery 3D, z nieco mniejszym na podświetlany kaseton reklamowy, a ze znacznie mniejszym na tablicę lub litery bez tła bez podświetlenia. Pamiętaj, że jest to inwestycja na lata, będąca wizytówką Twojego biznesu, dlatego warto powierzyć jej tworzenie specjalistom.
uwaga na nielegalne reklamy
Od kilku lat, w wielu miastach w Polsce powstają Uchwały Krajobrazowe, dlatego warto zlecić wykonanie reklamy profesjonalnej firmie. Uchwały Krajobrazowe to, w skrócie, prawo regulujące wygląd, formę, umiejscowienie reklam w danym mieście. Obowiązują m. in. w Gdańsku, Sopocie, Słupsku, Łodzi, Krakowie, Nowym Sączu, Tarnów, Opole, Leszno, Lubin, Świnoujście, a w wielu kolejnych miastach są na etapie tworzenia i procedowania.
Co to znaczy dla Twojej reklamy? Ano to, że jeśli będzie ona niezgodna z przepisami, to dostaniesz nakaz jej demontażu. Natomiast opieszałość w tej kwestii, może skutkować karami finansowymi (kilka lat temu opisywaliśmy sytuację w Gdańsku – przewodnik po Uchwale Krajobrazowej Gdańska).
Odpowiedzialnym wobec prawa jest właściciel reklamy, a nie jej wykonawca (firma reklamowa). Dlatego my oferujemy Klientom projekt (wraz z niezbędnymi opiniami z Urzędu, potwierdzającymi legalność reklamy), wykonanie i montaż reklam zgodnych z obowiązującym prawem.
zleć wykonanie szyldu reklamowego
Jeśli więc zdecydujesz się na współpracę z nami to po prostu napisz maila. Pamiętaj o podaniu jak największej ilości informacji. Poczynając od lokalizacji lokalu, poprzez zdjęcia, ewentualnie wymiary lokalu/witryny, budżet i wszystkie inne informacje, które wydają Ci się niezbędne.
Zapytania kieruj na naszego maila: biuro@montador.com.pl. A jeśli chcesz wiedzieć o nas więcej to poczytaj nasze opinie w zakładce z danymi kontaktowymi.